Вы используете устаревший браузер. Сайт может отображаться некорректно.
Вы не зарегистрированы на нашем сайте. Вам доступна для скачивания только часть контента. Чтобы увидеть весь контент сайта, пожалуйста, зарегистрируйтесь.
У Вас отключен VIP статус и Вам показывается реклама. Чтобы отключить рекламу и поддержать наш проект Вы можете приобрести VIP статус (оплачивается 1 раз и навсегда). У VIP пользователей отключена вся реклама на сайте + возможность онлайн просмотра аниме + 15 инвайтов.
Stellaris-[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i722/1703/e8/5fbc52a4b1dd.png[/img]-[img=right]https://a.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/a29/1903/11/5ed837f66bc8.png[/img]
[img]http://i045.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/1703/47/1bda231fe9bd.png[/img] Год выхода:2016
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i704/1703/f2/ebd468d1527c.png[/img] Жанр:Strategy, Space, 4X
[img]http://s019.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i644/1703/fc/3d66fd4ddd59.png[/img] Разработчик/Издательство:Paradox Interactive
[img]http://s50.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i128/1703/e0/61f2cc62269a.png[/img] Язык интерфейса: [img]http://s013.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i322/1703/47/8071907ba773.png[/img] EN/FR/DE/ES/BR/PL + [img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i711/1703/f2/65a591a70db2.png[/img] Русский
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i705/1703/2a/5b9c9df0cbbd.png[/img] Язык озвучки: [img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i709/1703/27/4a73b7941c07.png[/img] Английский
[img]http://s019.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i641/1703/9e/d270da672b30.png[/img] Тип издания:RePack
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i711/1703/36/41fa859bd69b.png[/img] Таблетка:Вшита (CODEX)-[img]http://s019.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i608/1703/13/c47b5e80bab6.png[/img]-[img]http://s50.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i128/1703/8a/550acbcc4471.png[/img] Операционная система: Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 (64 Bit)
[img]http://s019.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i605/1703/c7/7130a5cbd179.png[/img] Процессор: Intel® Core™ i3 2.66 GHz
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i723/1703/e5/99e618809dda.png[/img] Оперативная память: 2048 Mb
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i709/1703/f0/c5113b9807f0.png[/img] Звуковая плата: Аудиокарта, совместимая с DirectX® 9.0с
[img]http://i023.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/1703/c7/6da2c7e08381.png[/img] Графический ускоритель: 1024 Mb, OpenGL 3.0
[img]http://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i722/1703/12/0c25ed8297e4.png[/img] Свободное место на HDD:11 Gb-[img]http://s05.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i178/1703/b5/6c1a01cbdb5e.png[/img]-Stellaris – это глобальная стратегия 4X в научно-космическом стиле, которая продолжает традиции Crusader Kings, Crusader Kings 2 и Hearts of Iron. Начальные этапы игры будут посвящены прежде всего исследованию и освоению космоса, и уже с середины игры, когда большинство систем колонизировано и границы межзвёздных империй начинают соприкасаться, игра станет более похожей на Europa Universalis IV с сильным акцентом на управлении империей и ипломатии (дипломатии).-
Update v2.2.5
-Below you can find the CHANGELOG: ###################
# Balance
################### * Pop growth: Reduced Random factor in pop growth, habitability has more of penalty on growth selection, lessened bias towards new species, and traits have a larger effect on Robot selection
* Strike craft now do more damage, have longer range, are faster, and turn and accelerate quicker
* Machine Empires get 50% more resources from mining bases
* Machine Empire Tech Drones now produce 6 energy (up from 4) base. Agri Drones now produce 5 food (down from 6) base. Both of these also apply to Synth Empires.
* Machine Empire Colony ships now add 2 pops to a new colony, but cost 400 alloys (up from 300)
* Machine Empire Outposts now cost 150 alloys
* Machine Empire Fabricators produce 4 alloys (up from 3) at the cost of 8 minerals (up from 6).
* New Machine Empire colonies start with 2 replicator jobs to give a bit of early boost (up from 1), upgraded capitals reduced to give the same number overall. The extra Replicator jobs beyond the 2 granted by upgraded capital buildings now depend on the planet still having >= 10/40 pops, to remove a tedious exploit with resettling pops to unlock the upgrade, then moving them again
* Machine capital planet grants +5% drone output
* Unemployed Machine Pops now use 0.25 Energy for upkeep (down from 1)
* Replicators now also produce 1 Engineering research
* Coordinators now produce 1 of each Research (was 3 Society)
* Each Coordinator on a planet now boosts Simple Drone resource output by 1%
* Energy grids/nexus' are more expensive, but give an additional 5% bonus and add 2/4 Max Generator Districts to their planet. This also applies to Synth empires
* Mineral purification plants/hubs are more expensive, but give an additional 5% bonus and add 2/4 Max Mining Districts to their planet. This also applies to Synth empires
* Robots with Emotion Emulators are now more likely to become maintenance drones
* Citizen Service civic effect on soldier unity generation increased from +1 to +2
* Eco Simulation, Gene Crops and Nano-Vitality Crops technology effect on farmer output increased from +10% to +20%
* Geothermal Fracking, Deep Core Mining, Mineral Isolation technology effect on miner output increased from 10% to 20%
* Field Modulation, Quantum Energy States, Quantum Field Manipulation technology effect on technician output increased from 10% to 20%
* The Repugnant/Uncanny trait now has less of an effect on pops avoiding amenity producing jobs
* Maintenance drone job priority now considers amenity level of the planet
* Simple drones now ponder the empire level food/mineral/energy income when choosing a job
* Made the bad outcome of the Abandoned Terraforming Project event produce a Tomb World, rather than a totally unusable Toxic World
* Added potential negative outcomes the Atomic Clock chain, since previously there was no real choice involved
* Made Fanatic Purifiers always able to choose "no retreat" war doctrine
* Scaled back bonus resources from planet modifiers to just be for chthonian planets and carbon world, for now...
* When freed from the time loop, the Prikkiki-Ti lizards will start with the same level of tech as their closest neighbour. Also their economy and fleet power has been improved
* Telepaths, head researchers, high priests, administrators, executives, researchers, enforcers and entertainers now have weights for ascension/events/uplifts related traits
* Returned removed orbital deposits to uninhabitable Precursor homeworlds
* Species with very low habitability will not generally be selected to grow new pops
* Ministry of Culture for Hive Mind empire now adds Synapse drone jobs, rather than Coordinators ###################
# UI
################### * Added missing modifiers on army strength to some tooltips
* Fixed some text overlaps in the empire creation screen for Robot Empires in Russian language
* Fixed missing tooltip on leftmost trait, if a leader had more than three traits
* Removed some obsolete modifiers from the shipyard UI
* Fixed resource cost display in colonization menu showing all required resources as red, even if you were only short on one of them
* Updated Machine intelligence food tooltip to mention that Cyborgs need food too. Don't let your Cyborgs starve!
* Unhallowed Ground Traditionalist pop faction demand tooltip now clarifies that even terraforming tombworlds upsets them
* Clarified relative power requirement to offer subsidiary status in the tooltip for this diplo action
* Fixed the Expansion Tradition finisher effect not being displayed in tooltip about max district numbers, making the math look really broken
* Fixed bug where closing planet view side panel brings up redundant window for a split second
* Plasma Accelerators no longer display Caravan Cannon tooltips
* Migration pull tool tip now displays actual pull with factors
* Fixed tooltip that wrongly stated that only full citizens can take ruler jobs
* Fixed debug strig shown in the tooltip of certain diplomacy interactions with fallen empires
* Fixed broken strig in tooltip for event option you absolutely should not click, you have been warned ###################
# AI
################### * Machine and Mechanical AI empires will favor generator districts a bit more
* AI will not build housing buildings when it doesn't need them
* AI will no longer start scrapping buildings immediately once it decides it doesn't need more of them, it will just stop building new ones for a while
* Improved AI budgeting for megastructures
* AI empires will generally not build more than 2 buildings of the same type per planet
* AI should be keen on building Organic sanctuaries if their bio-trophy pops are unemployed
* AI only becomes more interested in building commercial zones if it needs energy and amenities (was previously overbuilding these)
* AI will check for surplus population before making buildings
* AI now budgets the full total available resources into categories ###################
# Performance
################### * Reduced performance cost of the outliner
* Threaded calculations for rendering planet icons on the galaxy map
* Cached habitability calculations for planet icons on the galaxy map ###################
# Modding
################### * Changed scope of the faction_approval trigger from pop scope to pop_faction scope, making it not broken anymore ###################
# Bugfixes
################### * Fixed broken targeting for strike craft that caused them to meander out to the edges of the system rather than engage enemy fleets
* Fixed some Planetary Features (and thus Districts) not surviving the terraforming process to Gaia planet class, because what's a paradise planet if you can't strip mine it and turn it in to a honeycombed shell?!
* Foundry level 3 now correctly gives Machine Empires Fabricator jobs instead of Foundry Drones
* Fixed Private Colony Ships being generated without names in some circumstances
* Fixed an issue where the "Galactic Market Hub Nomination" Decision would once again become available if a nominated planet's rating was boosted past a certain point
* Orc and cyclops portraits from the Humanoid species pack no longer have a shoulder clipping through their clothing
* Fixed an out of sync due to parallelization of pops calculation
* Fixed a source of OOS on reconnect
* Fixed OOS introduced by caching starbase related values
* Fixed clicking "colonize" on a planet not working for Machine Empires (planet naming didn't work, colony ship insta-builds but did nothing, this bug was a real champion)
* Free movement faction demand no longer cares about robots or their rights
* Pops without military service rights will no longer take soldier or enforcer jobs
* Fixed not being able to assign/unassign leader (by clicking portrait) from fleet manager view
* Fixed literally unplayable typos in certain Italian names in the human namelist
* Fixed a case where a build outpost command inside space you already own would wrongly claim you were trying to build in another empire's territory
* Finally got around to adding a proper confirmation click sound when adding claims on the galaxy map
* Fixed cases where pop growth would not overflow properly after a new pop is spawned (99+3 used to = 100), causing all sorts of weirdness with pop growth modifiers
* Fixed cases where science ships on auto-explore would just stop, or randomly choose a crazy indirect path to the next unexplored system
* Fixed the supply ship wreckage event to not fire if the other party is a genocidal empire, since it makes little sense for them
* Fixed Expansionist Overtures leader agenda appearing before you've made contact with any other empires
* Fixed an issue where a Fallen Empire's Shielded World would not spawn
* You can now build multiple habitats at the same time, in the same system
* Fixed the "Ships Lost" outcome of the Fleet Maneuvers event sometimes not having any effect, by preventing it firing if there are too few ships in the fleet to destroy
* Updated the text in some of the Synth Uprising events to better convey the scale of the disaster, since while we'll never tell how many beings compose a Pop, it's probably more than a dozen
* Removed nonfunctional and unintended "merge fleets" button for things like the lost amoeba, that are not supposed to merge with normal fleets
* Fixed a pathfinding issue that would cause fleet to not move towards their destination
* Fixed ship losses not being correctly counted in the battle list in the war overview
* Fixed a bug from 2016 (!) where if you split a fleet, then tried to drag-box select both, only one would be picked
* Atomic clock follow-up anomaly rewards that grant Engineering deposits will now correctly convert any existing Mining Stations into Research Stations
* Fixed duplicate component slot and moved slots around on the Automated Dreadnought
* Fixed bug where deposits granting districts wouldn't actually grant the districts until a game reload
* Bonus minerals from planet modifiers will no longer overwrite the dragon hoard
* Fixed bountiful plains (level 1 food deposit) not showing up on savannah worlds
* Fixed workers abandoning the mines to displace specialists, leading to basic resource starvation and a lot of unemployed high strata pops later in the game. No social mobility for you!
* No longer possible to sometimes rival countries that have pathetic relative power
* Made sure to cull the old, empty lost amoeba fleet from the fleet manager as the amoeba matures
* Ensured capital buildings can convert to the correct type when a planet of primitives/machines/hive minds is taken over by another empire type
* AH4B from Distant Stars can no longer change composition to prevent naval capacity bypass exploit
* Dead/killed slaves are now properly culled from the slave market, so no more invalid entries, you heartless monsters
* Added checks to help ensure that buildings specific to one empire type are properly destroyed/converted when the world is taken over by a different empire type
* Fixed primitives and fallen/awakened empire pops not being purged by the Prethoryn and Contingency (Valar Morghulis)
* Fixed the Horizon Signal's "waiting world" events erroneously occurring on Ecumenopolises
* Coloniziable planets will no longer be clear-cut and paved over to hold a single mineral or energy deposit by survey teams who become over-excited at their planet modifiers
* Caravaneer weapons should no longer appear at game start
* Fixed pop growth bravely continuing even while the planet was being purged by the Prethoryn
* Fixed coming across the Caravansary home base (before encountering a Caravaneer Fleet) not giving you communications with them
* Added fixes for more cases where the Scourge would sometimes stop expanding
* Fixed Contingency and Scourge not being able to purge the final pop on an occupied planet, because thoroughness is important
* Fixed An Odd Factor event triggering even if no pop had the Odd Factory Worker job, and pops not actually being removed by event despite claims to the contrary
* Fixed broken pirate ship turret graphics-
-
Особенности Игры
-
УВЛЕКАТЕЛЬНЫЙ СЮЖЕТ
Развитая система дипломатии, включающая возможность создавать федерации, объединяющие несколько игроков и руководимые выборным президентом!
СИСТЕМА РАЗВИТИЯ
Рандомизированная система научных исследований: после достижения очередного уровня в одной из 3 доступных для исследования областей (наука, инженерное дело и социология) игрок выбирает одну из 3 случайно отобранных технологий.
МЕХАНИКА ИГРЫ
Процедурно-генерируемая карта, включающая до 1000 звёзд и тысячи планет. Множество процедурно-генерируемых видов разумных инопланетных существ. Конструктор космических кораблей.
-
-
Особенности RePack
-Основное-
Установи и играй!
За основу взята лицензия Steam | Galaxy Edition (ID: 281990)
Версия игры: v2.2.5 build 05d3
EN/RU Инсталлер
Запуск игры с рабочего стола
Смена языка в лаунчере игры (нажать на флаг)
Качество аудио 100%
Качество видео 100%
-Дополнения-
Stellaris: Symbols of Domination
Stellaris: Sign-up Campaign Bonus
Stellaris: Digital Artbook
Stellaris: Arachnoid Portrait Pack
Stellaris: Digital OST
Stellaris: Signed High-res Wallpaper
Stellaris: Novel by Steven Savile
Stellaris: Ringtones
Stellaris: Pre-Order
Stellaris: Creatures of the Void
Stellaris: Original Game Soundtrack
Stellaris: Plantoids Species Pack
Stellaris: Leviathans Story Pack
Stellaris: Utopia
Stellaris: Horizon Signal
Stellaris: Anniversary Portraits
Stellaris: Synthetic Dawn
Stellaris: Humanoids Species Pack
Stellaris: Apocalypse
Stellaris: Distant Stars Story Pack
Stellaris: MegaCorp
-Прочее-
Stellaris: Ringtones (.mp3)
Stellaris: Wallpapers (.jpg)
Stellaris: Digital Soundtrack - Original OST / Apocalypse OST / MegaCorp OST (.mp3)
-::Релиз от SpaceX::
[img]https://d.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/d15/1809/cf/d0f8ae618f56.png[/img]-
-
Скриншоты
-[thumb]https://b.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/b22/1903/12/b8d526808b6e.jpg[/thumb]
[thumb]https://a.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/a32/1803/6f/1b50398df9b3.jpg[/thumb]
[thumb]https://i045.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/1704/f5/69df49cb3ce7.jpg[/thumb]
[thumb]https://s45.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i110/1704/1e/5ab3e427c2fe.jpg[/thumb]
[thumb]https://s020.Radikal больше не существует. Перезалейте изображение на другой хостинг!/i707/1704/74/be8e6c879bdd.jpg[/thumb]-
Вы не зарегистрированы на нашем сайте. Вам доступна для скачивания только часть контента. Чтобы увидеть весь контент сайта, пожалуйста, зарегистрируйтесь.
У Вас отключен VIP статус, поэтому Вам показывается реклама на сайте. Вы можете поддержать наш ресурс и приобрести VIP статус, тем самым отключив показ рекламы на сайте, а ещё VIP пользователи получают 15 инвайтов, которыми можно поделиться с друзьями или знакомыми.
Последний раз редактировалось: EStolniy23 (2019-03-09 11:56), всего редактировалось 4 раз(а)
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы можете скачивать файлы
!ВНИМАНИЕ!
Сайт не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете, чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами, и мы незамедлительно удалим ее. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несет ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!
Все материалы на сайте получены из свободных источников в сети Интернет и представлены исключительно для личного (некоммерческого) использования лицами старше 18 лет.